Le Deal du moment : -29%
PC portable Gamer ERAZER DEPUTY P60 – ...
Voir le deal
999.99 €

Bonjour à tous

+51
Guéna
Matess67
Bacticool
phane
Djdick77
eco
Keg
BenVette88
Vettefab
Ultor128
titanes31
Stark 13
Youk
Arnaud 57
DjoeV8
stingray454
vince53
GhosTSharK
ENZO55
alainZO6
MathC3
Tarzag
gegeboy
DreamCorvette
manvette
Z51
bluesun
need 4 speed
xl74
Stephen
Friendship 7
Lilly la Diva
pepyxx
PIERRE 29
ricco
Triba
gallou36
Reynel
Thierry133
le loup
santiago
blackorsaire
PMO
Alec
stingray1972
papounet
Leshark81
Denis ZR-1
aievonne
WHIZZ
Jack Panzica
55 participants

Page 4 sur 29 Précédent  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 29  Suivant

Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Alec Lun 14 Mai 2012 - 11:30

Tu n'es pas le destinataire du message Bonjour à tous - Page 4 839752
Alec
Alec
Turbocharged
Turbocharged

Masculin Nombre de messages : 31575
Age : 76
Localisation : Île Maurice Pereybere
Modele Vette : C5 2001 Callaway+B&B Bullet ,Sway bar C6 Z06 jantes C6
Date d'inscription : 22/03/2007

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Jack Panzica Lun 14 Mai 2012 - 11:53

Alec a écrit:You need winter tyres or the roads are OK in summer ?
How do you arrive there ? A helicopter drops you on the spot ? Or you arrive rowing from Canada ?

Bonjour Alec,

I will put the car in a container in Portland , ME, near where I live, the car will go by boat to Olso, Norway. From Olso, I drive north along the Norway coast. I will leave (car) Europe from the UK taking the tunnel to UK from Holland.

See Map with locations of European forum memebers who want me to stop by.

http://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=217525988141263560502.0004b7fd41fe86eff6101&ie=UTF8&ll=58.077876,-22.148437&spn=40.726429,200.039063&t=h&z=3&vpsrc=6

Projected route

http://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=217525988141263560502.0004b9f967fc7dde64532&ie=UTF8&ll=57.421294,11.25&spn=41.410428,133.066406&t=h&z=3&vpsrc=1

Bonjour Alec,

Je vais mettre la voiture dans un conteneur à Portland, ME, près d'où j'habite, la voiture ira en bateau à Olso, en Norvège. De Olso, je conduis le nord le long de la côte la Norvège. Je vais laisser (voiture) en Europe du Royaume-Uni de prendre le tunnel au Royaume-Uni des Pays-Bas.

Voir la carte avec les emplacements de memebers forum européennes qui veulent que je arrêter.
Jack Panzica
Jack Panzica
LT1
LT1

Nombre de messages : 319
Age : 76
Localisation : Maine USA
Modele Vette : 1966 Glen Green Roadster L-79 350 HP
Date d'inscription : 28/02/2012

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Alec Lun 14 Mai 2012 - 12:18

Fine , you got my cellular phone number ? I live on an island north of Bordeaux, 200 km toward La Rochelle. Have you any TV programm from Fort Boyard ? It is next door .
If you want I give it to you by MP ( my phone number and adress).
Alec
Alec
Turbocharged
Turbocharged

Masculin Nombre de messages : 31575
Age : 76
Localisation : Île Maurice Pereybere
Modele Vette : C5 2001 Callaway+B&B Bullet ,Sway bar C6 Z06 jantes C6
Date d'inscription : 22/03/2007

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Stephen Lun 14 Mai 2012 - 12:42

[quote="Jack Panzica. I will leave (car) Europe from the UK taking the tunnel to UK from Holland..........

[/quote]

Jack

I saw you mentioned using the Tunnel on CF. You probably know already, but just in case, you don't drive through - the cars go into rail cars, all very smart and clean and you get taken through. The European tunnel entrance is in France, just a few miles SE of Calais. You'll almost ceretainly need to pre book your crossing.

It's a great way to cross the channel and was our choice for the many European trips we did from the UK before moveing here. That said, there's something romantic about using a ferry crossing.....

When you get to the UK you'll be in the county of Kent, my old home. There are plenty of Corvette guys and girls there who'll no doubt be keen to meet up. Get "off the beaten track" in Kent and it's one of the prettiest in England. And of course, it's home to Claremont Corvette, and owner Tom Falconer, well known Corvette book author and a good friend of ours!

See you in September!
Stephen
Stephen
Long Block
Long Block

Nombre de messages : 132
Age : 71
Localisation : Vallee du Loir
Modele Vette : 1978 Coupe, L48 Auto. Rouge/Oyster
Date d'inscription : 07/02/2005

http://pagesperso-orange.fr/stephen.irons/

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Jack Panzica Lun 14 Mai 2012 - 13:07

Stephen a écrit:[quote="Jack Panzica. I will leave (car) Europe from the UK taking the tunnel to UK from Holland..........


Jack

I saw you mentioned using the Tunnel on CF. You probably know already, but just in case, you don't drive through - the cars go into rail cars, all very smart and clean and you get taken through. The European tunnel entrance is in France, just a few miles SE of Calais. You'll almost ceretainly need to pre book your crossing.

It's a great way to cross the channel and was our choice for the many European trips we did from the UK before moveing here. That said, there's something romantic about using a ferry crossing.....

When you get to the UK you'll be in the county of Kent, my old home. There are plenty of Corvette guys and girls there who'll no doubt be keen to meet up. Get "off the beaten track" in Kent and it's one of the prettiest in England. And of course, it's home to Claremont Corvette, and owner Tom Falconer, well known Corvette book author and a good friend of ours!

See you in September![/quote]

Hi Stephen,

Yes , I know you ride the train, but, I love ferry rides. I use the ferry to go from New London CT to Long Island NY. Cost wise, Ferry vs. train. if you know.

Thanks for the tip on England, I am sure once I get on the continent , the forums will light up with stops and people to meet.

Jack
Jack Panzica
Jack Panzica
LT1
LT1

Nombre de messages : 319
Age : 76
Localisation : Maine USA
Modele Vette : 1966 Glen Green Roadster L-79 350 HP
Date d'inscription : 28/02/2012

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par bluesun Lun 14 Mai 2012 - 13:14

Alec a écrit:Tu n'es pas le destinataire du message Bonjour à tous - Page 4 839752

ah enfin du bon français........ Bonjour à tous - Page 4 839752 Bonjour à tous - Page 4 839752
bluesun
bluesun
Supercharged
Supercharged

Masculin Nombre de messages : 929
Age : 62
Localisation : sud ouest
Modele Vette : C5 MN6 Z51
Date d'inscription : 24/03/2011

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Leshark81 Lun 14 Mai 2012 - 13:19

bluesun a écrit:To speak french please I understand nothing Bonjour à tous - Page 4 839752

Coming from a man with an english name Bonjour à tous - Page 4 839752
Leshark81
Leshark81
Turbocharged
Turbocharged

Masculin Nombre de messages : 30800
Age : 56
Localisation : Mer des Faluns orientale
Modele Vette : '81 bte 4, '91 ZR-1, '05 coupé supercharged bte 6
Date d'inscription : 20/07/2004

http://xavier.roulleau2.free.fr/index.htm

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Jack Panzica Lun 14 Mai 2012 - 13:27

bluesun a écrit:
Alec a écrit:Tu n'es pas le destinataire du message Bonjour à tous - Page 4 839752

ah enfin du bon français........ Bonjour à tous - Page 4 839752 Bonjour à tous - Page 4 839752

J'ai vu que vous avez mentionné l'utilisation du tunnel sur la mucoviscidose. Vous le savez probablement déjà, mais juste au cas où, vous ne traversez pas les - les voitures vont dans des wagons, toutes très chic et propre et que vous êtes pris par le biais. L'entrée du tunnel européenne est en France, à quelques miles au SE de Calais. Vous aurez presque ceretainly besoin de pré réserver votre traversée.

C'est un excellent moyen pour traverser le canal et a été notre choix pour les voyages de nombreux pays européens que nous avons fait du Royaume-Uni avant moveing ​​ici. Cela dit, il ya quelque chose de romantique dans l'aide d'un ferry .....

Lorsque vous arrivez au Royaume-Uni, vous serez dans le comté de Kent, ma vieille maison. Il ya beaucoup de gars et les filles là-bas Corvette qui va sans aucun doute à cœur de se rencontrer. Get "hors des sentiers battus" dans le Kent et c'est l'une des plus belles d'Angleterre. Et bien sûr, c'est la maison de Claremont Corvette, et le propriétaire Tom Falconer, bien connu auteur de livre Corvette et un bon ami qui est le nôtre!

Rendez-vous en Septembre! [/ Quote]

Salut Stephen,

Oui, je sais que vous prendre le train, mais, j'aime les ferries. J'utilise le ferry pour aller de New London CT à Long Island NY. Coût sage, Ferry vs train. si vous savez.

Merci pour le tuyau sur l'Angleterre, je suis sûr que lorsque je reçois sur le continent, les forums s'allume avec des arrêts et des personnes à rencontrer.

jack
Jack Panzica
Jack Panzica
LT1
LT1

Nombre de messages : 319
Age : 76
Localisation : Maine USA
Modele Vette : 1966 Glen Green Roadster L-79 350 HP
Date d'inscription : 28/02/2012

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par bluesun Lun 14 Mai 2012 - 19:04

Leshark81 a écrit:
bluesun a écrit:To speak french please I understand nothing Bonjour à tous - Page 4 839752

Coming from a man with an english name Bonjour à tous - Page 4 839752


bang ............... Very Happy Very Happy .......... cool-blue
bluesun
bluesun
Supercharged
Supercharged

Masculin Nombre de messages : 929
Age : 62
Localisation : sud ouest
Modele Vette : C5 MN6 Z51
Date d'inscription : 24/03/2011

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Z51 Mar 22 Mai 2012 - 12:57

Hi Jack... or Jackfit ;-)

As i have write you, i'm close to Monaco (20mi), and organize a monthly meeting (all us car, not only vette) the last saturday (begining at 8:30pm) of each month : https://www.corvettepassion.com/t7990-rencard-mensuel-06-villeneuve-loubet

and co-organize another one (45mi from were i live, 65 from Monaco) each penultimate
sunday (begining at 10:00am, again all us car) : https://www.corvettepassion.com/t10273-nouveau-rencard-mensuel-a-agay

Sorry to dont own a "classic", i can't assure you to see some C3, C2 or C1 while comming at our meeting (we have sometime, but rarely in fact).

Also, if you are interest for seeing European Drag Racing (our drag strip are not as good as yours, we lost almost 1s on 1/4m because of the grip), i can give you some information :

* 4 and 5 August, Town "Paray-le-Monial, Area : 71 "Saône & Loire", Country "France", Name of the race : Mosquitos Drag Race, Restriction : Car and Motorcycle, Other info : French Championship of drag racing

* 31 August to 2 September, Town "Rivanazzano", Area : "Pavia", Country : "Italia", Name of the race : Hills Race #9, Restriction : US Car and VW air cooled and HD, Other info : I co-organize, with a super italian organisation... European peaple HAVE TO LIVE THAT, it's quite USA !

* 8 and 9 September, Town "Vichy", Area : 03 "Allier", Country : "France", Name of the race : Vichy Speed Final, Restriction : Car and Motorcycle, Other info : French Championship of drag racing

* 27 to 29 October (To confirm), Town "Albi", Area : 81 "Tarn", Country : "France", Name of the race : RSS8, Restriction : Car and Motorcycle and Cyclo and Stunt, Other info : Not official race, fust for fun, not too US Car

I will be there at every event !

It's also possible to try to organize something special with my US Car friend for you when you are close to Monaco.

Send me PM if you need more info.

Hope to see you In Europe... And perhaps in USA or Canada in the future ( i have trip almost 2000mi in Florida (2010) with rental cab LS3, 5000mi in West USA (2009) with 3 rental LS3, and 4000mi in Canada (2011)... with not a vette Sad
Z51
Z51
Blown
Blown

Nombre de messages : 1363
Age : 50
Date d'inscription : 02/03/2010

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Jack Panzica Mar 22 Mai 2012 - 14:14

Z51 a écrit:Hi Jack... or Jackfit ;-)

As i have write you, i'm close to Monaco (20mi), and organize a monthly meeting (all us car, not only vette) the last saturday (begining at 8:30pm) of each month : https://www.corvettepassion.com/t7990-rencard-mensuel-06-villeneuve-loubet

and co-organize another one (45mi from were i live, 65 from Monaco) each penultimate
sunday (begining at 10:00am, again all us car) : https://www.corvettepassion.com/t10273-nouveau-rencard-mensuel-a-agay

Sorry to dont own a "classic", i can't assure you to see some C3, C2 or C1 while comming at our meeting (we have sometime, but rarely in fact).

Also, if you are interest for seeing European Drag Racing (our drag strip are not as good as yours, we lost almost 1s on 1/4m because of the grip), i can give you some information :

* 4 and 5 August, Town "Paray-le-Monial, Area : 71 "Saône & Loire", Country "France", Name of the race : Mosquitos Drag Race, Restriction : Car and Motorcycle, Other info : French Championship of drag racing

* 31 August to 2 September, Town "Rivanazzano", Area : "Pavia", Country : "Italia", Name of the race : Hills Race #9, Restriction : US Car and VW air cooled and HD, Other info : I co-organize, with a super italian organisation... European peaple HAVE TO LIVE THAT, it's quite USA !

* 8 and 9 September, Town "Vichy", Area : 03 "Allier", Country : "France", Name of the race : Vichy Speed Final, Restriction : Car and Motorcycle, Other info : French Championship of drag racing

* 27 to 29 October (To confirm), Town "Albi", Area : 81 "Tarn", Country : "France", Name of the race : RSS8, Restriction : Car and Motorcycle and Cyclo and Stunt, Other info : Not official race, fust for fun, not too US Car

I will be there at every event !

It's also possible to try to organize something special with my US Car friend for you when you are close to Monaco.

Send me PM if you need more info.

Hope to see you In Europe... And perhaps in USA or Canada in the future ( i have trip almost 2000mi in Florida (2010) with rental cab LS3, 5000mi in West USA (2009) with 3 rental LS3, and 4000mi in Canada (2011)... with not a vette Sad



Bonjour,

Merci pour l'information. J'espère être dans la zone de Monaco un certain temps autour de la mi Septembre. J'ai entendu dire que il ya un salon de l'automobile international de corvette, corvette International répondre à un cap d'agde dans le sud de la France. sur le 22-23 de Septembre. Je voudrais en faire une date à être dans cette partie de la France lors de mon voyage. Pouvez-vous m'en dire plus à ce sujet?

PM avec votre lieu et je mettrai un point sur ma carte:

http://maps.google.com/maps/ms?msa=0...=h&z=3&vpsrc=1

Il s'agit d'une route projetée ...... pas les routes, mais la direction générale de mon voyage

http://maps.google.com/maps/ms?msa=0...=h&z=3&vpsrc=1

Rendez-vous en Septembre

JUSQU'A CE Que UNO satisfaire, au revoir

Jacky miles
Jack Panzica
Jack Panzica
LT1
LT1

Nombre de messages : 319
Age : 76
Localisation : Maine USA
Modele Vette : 1966 Glen Green Roadster L-79 350 HP
Date d'inscription : 28/02/2012

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Z51 Mar 22 Mai 2012 - 15:22

Jack Panzica a écrit:J'ai entendu dire que il ya un salon de l'automobile international de corvette, corvette International répondre à un cap d'agde dans le sud de la France. sur le 22-23 de Septembre. Je voudrais en faire une date à être dans cette partie de la France lors de mon voyage. Pouvez-vous m'en dire plus à ce sujet?

After à 2s search on google : http://www.corvette-gang.com/
and for intro : http://www.corvette-gang.com/article-corvette-funfest-cap-d-agde-2012-10127358.html
i have just ask more info for you, and perhaps for me (just a week before Albi race, perhaps too soon for me, i have to see, but why not, depend of the price also, i cant do everything !).
PM mo your email for i can give you answer as soon as i have it
(also, if you need translation, ask me in the PM, i will do it for you)

Just a thing you have to know... Cap d'Agde is a ... famous naturist place lol (realy, but dont worry)
Also, Cap d'Agde... 270 miles from Monaco

Here is somme picture and video of the 2011 event i think : https://www.corvettepassion.com/t10492-week-end-chaud-au-cap-d-agde-les-24-25-septembre-2011?highlight=cap+agde


Jack Panzica a écrit:PM avec votre lieu et je mettrai un point sur ma carte

Done
Z51
Z51
Blown
Blown

Nombre de messages : 1363
Age : 50
Date d'inscription : 02/03/2010

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Jack Panzica Mar 22 Mai 2012 - 18:06

Z51 a écrit:
Jack Panzica a écrit:J'ai entendu dire que il ya un salon de l'automobile international de corvette, corvette International répondre à un cap d'agde dans le sud de la France. sur le 22-23 de Septembre. Je voudrais en faire une date à être dans cette partie de la France lors de mon voyage. Pouvez-vous m'en dire plus à ce sujet?

After à 2s search on google : http://www.corvette-gang.com/
and for intro : http://www.corvette-gang.com/article-corvette-funfest-cap-d-agde-2012-10127358.html
i have just ask more info for you, and perhaps for me (just a week before Albi race, perhaps too soon for me, i have to see, but why not, depend of the price also, i cant do everything !).
PM mo your email for i can give you answer as soon as i have it
(also, if you need translation, ask me in the PM, i will do it for you)

Just a thing you have to know... Cap d'Agde is a ... famous naturist place lol (realy, but dont worry)
Also, Cap d'Agde... 270 miles from Monaco

Here is somme picture and video of the 2011 event i think : https://www.corvettepassion.com/t10492-week-end-chaud-au-cap-d-agde-les-24-25-septembre-2011?highlight=cap+agde


Jack Panzica a écrit:PM avec votre lieu et je mettrai un point sur ma carte

Done


Bonjour,

Just a thing you have to know... Cap d'Agde is a ... famous naturist place ???????? lol (realy, but dont worry)
Also, Cap d'Agde... 270 miles from Monaco

Do you mean nude ? not a problem.......I was born that way multiple Only 270 miles.....piece of cake.....

oulez-vous dire nue? pas un problème ....... je suis née comme ça: multiples: seulement 270 miles ..... morceau de gâteau .....

I better get going to the gym......got to look good when traveling in France.....

Je mieux d'y aller à la gym ...... faut regarder bien quand vous voyagez en France ...

Miles Jacky
Jack Panzica
Jack Panzica
LT1
LT1

Nombre de messages : 319
Age : 76
Localisation : Maine USA
Modele Vette : 1966 Glen Green Roadster L-79 350 HP
Date d'inscription : 28/02/2012

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Jack Panzica Mar 22 Mai 2012 - 18:09

I tried to look at link but you need special access, but I was able to find the Corvette Gang site.....I would love to go to this event...it will give me a target date to be in that part of France. Perhaps one of the forum members could contact them about my trip and this post, so they can contact me about entry . Maybe some of you are going and can meet me there....show me around.....

ai essayé de regarder au lien, mais vous avez besoin d'un accès spécial, mais j'ai été capable de trouver le site Gang Corvette ..... J'aimerais aller à cet événement ... ça va me donner une date butoir pour être dans cette partie de la France. Peut-être l'un des membres du forum peuvent communiquer avec eux au sujet de mon voyage et ce post, afin qu'ils puissent me contacter au sujet d'entrée. Peut-être que certains d'entre vous sont en cours et peut me répondre là .... me montrer autour de .....

I think I may have clicked the wrong button on my PM,,,,,and lost the PM 's

My e-mail address is ***@***....so you can send messages to me , I can translate them....

Je pense que j'ai peut-être cliqué sur le mauvais bouton sur ma PM,,,,, et a perdu du PM

Mon adresse e-mail est .... afin que vous puissiez envoyer des messages à moi, je peux les traduire ....



Jack
Jack Panzica
Jack Panzica
LT1
LT1

Nombre de messages : 319
Age : 76
Localisation : Maine USA
Modele Vette : 1966 Glen Green Roadster L-79 350 HP
Date d'inscription : 28/02/2012

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Jack Panzica Lun 2 Juil 2012 - 5:12


Je tiens à remercier Paul Harrington et les nombreux amis et membres de corvette de la Nouvelle-Club Angleterre Corvette pour envoyer parti pour le voyage en Europe.

Paul a mis en place une petite fête le premier jour de mon voyage état ​​48 .... à ma grande surprise, plus de 20 corvettes et de leurs propriétaires accueillis à la maison mon Paul sur Cape Cod ....

Cette année, Paul m'a invité à venir faire une mise au point avant départ et les inspections de ma voiture avant de la prendre à l'Europe ..... je suis arrivé le vendredi et nous avons changé les bougies, l'huile, le filtre et vérifier tous les fluides .... Paul a un grand garage et quelques voitures très belles ..... et un ascenseur ...

Malheureusement ..... que je suis sortie de l'autoroute et il a ralenti un peu ... J'ai commencé à entendre un son de mauvaise qualité de l'arrière et le train d'entraînement ....

Nous avons passé la journée à essayer de le traquer .... nous avons trouvé que mes cales bras tirés avait sauté sur mon côté droit ..... nous avons trouvé quelques extras et remplacé les disparus .... mais le cliquetis et tinter continué ...

J'ai conduit la voiture à l'arrivée et n'a eu aucun problème à des vitesses élevées, pas de bruit ou cliquetis .... mais à des vitesses faibles cliquetis revint .... Je vais essayer de sortir la voiture à mon mécanicien pour trouver le problème .... .. la haine d'avoir une chute de roue ou d'une pause hors lecteur autre train de partie sur la route

Nous avons fait une maquette de juger de la voiture de mon style .... NCRS non, je ne vais pas vous dire combien de points j'avais déduit ..... Mais mon moteur a maintenant autocollants ..... Je me souviens des originaux à partir de il ya 42 ans ...... disparu depuis longtemps, mais maintenant ...... tout comme il est dit ....... nouvelle mon moteur a 350 HP ... alors ça doit être vrai ..

Voici quelques photos et de liens et à chacun d'eux sur Photobucket .... environ 15 à 20 membres a montré avec certains modèles très rapides .... fin



Garage Capevettes



I would like to thank Paul Harrington and the many corvette friends and members of the New England Corvette Club for send off party for the European trip.

Paul had set up a little party on the first day of my 48 state trip....to my surprise , more than 20 corvettes and their owners greeted my at Paul's home on Cape Cod....

This year Paul invited me down to do a pre trip tune up and inspections of my car before taking it to Europe.....I got there on Friday and we changed the plugs, oil, filter and check all fluids....Paul has a great garage and a few very nice cars.....and a lift...

Unfortunately.....as I got off the highway and slowed down a bit...I began to hear a bad sound from the rear and drive train....

We spent the day trying to track it down....we did find that my trailing arm shims had popped out on my right side.....we found some extras and replaced the missing ones....but the clanking and clinking continued...

I drove the car home and had no problem at high speeds, no noise or clanking....but at low speeds clinking came back....I will try to get the car to my mechanic to find the problem......hate to have a wheel fall off or some other drive train part break on the road

We did a mock judging of my car NCRS style....no I am not going to tell you how many points I had deducted.....But my engine now has decals.....I remember the original ones from 42 years ago......long gone, but now......just like new.......it says my engine has 350 HP...so it must be true..

Here are a few pictures and and link to all of them on Photobucket....about 15 to 20 members showed up with some very fast late models....

https://s633.photobucket.com/albums/uu57/jackfit87/Cape%20Cod%20%20European%20Send%20off%20party/

Capevettes Garage

Bonjour à tous - Page 4 CapeCodCapevettesParty008

Paul helping with oil filter

Bonjour à tous - Page 4 CapeCodCapevettesParty004

Loose shims trailing arm

Bonjour à tous - Page 4 CapeCodCapevettesParty003

Looking for source of clanking and clinking

Bonjour à tous - Page 4 CapeCodCapevettesParty013

Inside garage

Bonjour à tous - Page 4 CapeCodCapevettesParty011

Out side of garage

Bonjour à tous - Page 4 CapeCodCapevettesParty032
Bonjour à tous - Page 4 CapeCodCapevettesParty031
Bonjour à tous - Page 4 CapeCodCapevettesParty033

Bonjour à tous - Page 4 CapeCodCapevettesParty034

Paul and the decal ceremony

Bonjour à tous - Page 4 CapeCodCapevettesParty050

Bonjour à tous - Page 4 CapeCodCapevettesParty049

Leaving Paul's home after a great day of sun, cars, and great people

Bonjour à tous - Page 4 CapeCodCapevettesParty053
Jack Panzica
Jack Panzica
LT1
LT1

Nombre de messages : 319
Age : 76
Localisation : Maine USA
Modele Vette : 1966 Glen Green Roadster L-79 350 HP
Date d'inscription : 28/02/2012

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Leshark81 Lun 2 Juil 2012 - 6:14

thumleft thumleft thumleft
Leshark81
Leshark81
Turbocharged
Turbocharged

Masculin Nombre de messages : 30800
Age : 56
Localisation : Mer des Faluns orientale
Modele Vette : '81 bte 4, '91 ZR-1, '05 coupé supercharged bte 6
Date d'inscription : 20/07/2004

http://xavier.roulleau2.free.fr/index.htm

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par blackorsaire Lun 2 Juil 2012 - 7:55

Nice! pirat
blackorsaire
blackorsaire
Coup de Cœur C.P.
Coup de Cœur C.P.

Masculin Nombre de messages : 28507
Localisation : Obamo dans ma Barack
Modele Vette : C5
Date d'inscription : 07/08/2005

http://www.corvetteclubfrance.com

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Alec Lun 2 Juil 2012 - 10:05

That's really great thumright
Alec
Alec
Turbocharged
Turbocharged

Masculin Nombre de messages : 31575
Age : 76
Localisation : Île Maurice Pereybere
Modele Vette : C5 2001 Callaway+B&B Bullet ,Sway bar C6 Z06 jantes C6
Date d'inscription : 22/03/2007

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Jack Panzica Lun 2 Juil 2012 - 13:34

Alec a écrit:That's really great thumright

Bonjour Alec,

Here is a picture of a lighthouse up the road from my home....It is called the Portland Headlight.......leads you into Portland Harbor, Maine USA

The most photographed lighthouse in USA

Voici une photo d'un phare sur la route de ma maison .... C'est ce qu'on appelle le Phare de Portland ....... vous entraîne dans Portland Harbor, Maine, USA

Le phare le plus photographié aux Etats-Unis

Bonjour à tous - Page 4 Feb13PortlandHeadlight008

Bonjour à tous - Page 4 Lighthouse6

Bonjour à tous - Page 4 Lighthouse1
Jack Panzica
Jack Panzica
LT1
LT1

Nombre de messages : 319
Age : 76
Localisation : Maine USA
Modele Vette : 1966 Glen Green Roadster L-79 350 HP
Date d'inscription : 28/02/2012

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Lilly la Diva Lun 2 Juil 2012 - 13:42

thumright thumright thumright multiple
Lilly la Diva
Lilly la Diva
Turbocharged
Turbocharged

Féminin Nombre de messages : 3034
Age : 48
Localisation : Champagne Picarde
Modele Vette : Nissan GTR
Date d'inscription : 20/08/2011

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Leshark81 Lun 2 Juil 2012 - 19:11

Wonderful pics Jack thumleft

Thanks for sharing A la tienne
Leshark81
Leshark81
Turbocharged
Turbocharged

Masculin Nombre de messages : 30800
Age : 56
Localisation : Mer des Faluns orientale
Modele Vette : '81 bte 4, '91 ZR-1, '05 coupé supercharged bte 6
Date d'inscription : 20/07/2004

http://xavier.roulleau2.free.fr/index.htm

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Alec Lun 2 Juil 2012 - 19:13

Come and visit me , I'll show you my light house.......
Bonjour à tous - Page 4 Dsc00430

S'il te plaît , LS , pas de misunderstanding , je rame pour charger une photo.....


Dernière édition par Alec le Lun 2 Juil 2012 - 19:31, édité 1 fois
Alec
Alec
Turbocharged
Turbocharged

Masculin Nombre de messages : 31575
Age : 76
Localisation : Île Maurice Pereybere
Modele Vette : C5 2001 Callaway+B&B Bullet ,Sway bar C6 Z06 jantes C6
Date d'inscription : 22/03/2007

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Leshark81 Lun 2 Juil 2012 - 19:24

Alec a écrit:Come and visit me , I'll show you my light house.......

Hmmmm..... willy
Leshark81
Leshark81
Turbocharged
Turbocharged

Masculin Nombre de messages : 30800
Age : 56
Localisation : Mer des Faluns orientale
Modele Vette : '81 bte 4, '91 ZR-1, '05 coupé supercharged bte 6
Date d'inscription : 20/07/2004

http://xavier.roulleau2.free.fr/index.htm

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty The car is packed and the boat is at the dock waiting !

Message par Jack Panzica Lun 23 Juil 2012 - 23:59

Dear Forum Members,

I will have some news on the trip by the end of the week. It looks like I will make it to Europe by the end of August.

I am sorry for the delay, as I had hoped to make it to Scandinavia earlier in the month, but the trip was more costly then first anticipated and I needed the extra time to raise additional funds. My time table in France is not affected and I will see you as planned in September.

Thanks to all who have supported my efforts and I hope to see you soon

http://www.corvettevagabond.com/

Chers membres du Forum,

Je vais avoir des nouvelles sur le voyage d'ici la fin de la semaine. Il ressemble je vais le faire à l'Europe d'ici la fin Août.

Je suis désolé pour le retard, comme je l'avais espéré de le faire à la Scandinavie au début du mois, mais le voyage était plus coûteux alors tout d'abord prévu et j'avais besoin de temps supplémentaire pour mobiliser des fonds supplémentaires. Ma table de temps en France n'est pas affecté et je vais vous voir comme prévu en Septembre.

Merci à tous ceux qui ont soutenu mes efforts et j'espère vous voir bientôt

http://www.corvettevagabond.com/ multiple :submarine:

Miles Jacky
Jack Panzica
Jack Panzica
LT1
LT1

Nombre de messages : 319
Age : 76
Localisation : Maine USA
Modele Vette : 1966 Glen Green Roadster L-79 350 HP
Date d'inscription : 28/02/2012

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Leshark81 Mar 24 Juil 2012 - 6:30

thumleft thumleft thumleft
Leshark81
Leshark81
Turbocharged
Turbocharged

Masculin Nombre de messages : 30800
Age : 56
Localisation : Mer des Faluns orientale
Modele Vette : '81 bte 4, '91 ZR-1, '05 coupé supercharged bte 6
Date d'inscription : 20/07/2004

http://xavier.roulleau2.free.fr/index.htm

Revenir en haut Aller en bas

Bonjour à tous - Page 4 Empty Re: Bonjour à tous

Message par Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 4 sur 29 Précédent  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 29  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum